Odpowiedzi

2010-01-03T15:07:16+01:00
Uczył się matematyki, przyrody, historii, polskiego, francuskiego
znamy tylko jednego z nauczycieli, profesora Gąsowskiego
nauka wyglądała tak jak w każdej starej szkole
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:14:39+01:00
Adaś uczył się matematyki fizyki francuskiego i histori . Nauczycielem był Gąsowski . Ich klasa składała się tylko z chłopców . Prowesor miał swój system przywoływania uczniów do odpowiedzi , Adaś odkrył ten sposób.