Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:45:13+01:00
Z niezrozumieniem , odrzuceniem , prześladowaniem możemy spotkać się zawsze i wszędzie. Wśród przyjacióła, a także rodziny.
Odrzucieni możemy czuć się gdy np. nasi nowi koledzy nie bądą chcieli mnie przyjąć do swojej paczki, ponieważ jestem zbyt cichy jak dla nich lub że nie palę papierosów, nie piję alkoholu. Wtedy może być nam smutno i mogę czuć się odrzucona.
Często zdarza się że inni ludzie nie rozumieją człowieka, który ma inne wyznanie religijne niż oni sami. Moim zdaniem świat jest wolny i każdy ma swoje prawa. Taki człowiek, który wyznaję inną wiarę może być właśnie niezrozumiany, a nawet prześladowany przez innych z powodu braku tolerancji.
Taka osoba może być również odrzucona od towarzysta, która wyznaje taką samą wiarę.
Moim zdaniem każdy ma swoje życie, rozum, serce i nikt nie powiniem w nie ingerować tak aby tej osobie zaszkodzić.

` Mam nadzieje, że pomogłam chociaż troszkę. : )
2010-01-03T20:52:41+01:00
Z niezrozumieniem możemy spotkać się w szkole,z odrzóceiem przez przyjaciół,prześladowaniem przez nauczycieli z zadaniem domowym.