Jaskinia Reseau Jean Bernard jest najgłębszą jaskinią świata ma 1535 m. głębokości. Jaskinia Śnieżna Wielka jest najgłębszą jaskinią w Polsce . Jej głębokość to 49,4% głębokości najgłębszej jaskini świata . Oblicz głębokość jaskini Śnieżna Wielka.

3

Odpowiedzi

2010-01-03T15:21:22+01:00
Jaskinia wielka=0,494*1535=758,29(m)
2010-01-03T15:22:31+01:00
49,4% = 0,494

1535m x 0,494 = 758,29m

Głębokość jaskini Śnieżna Wielka wynosi 758,29m.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:23:28+01:00
1535 - 100%
x - 49,4%

x= 1535 (razy) 49,4 (podzielone przez) 100

x=758,29
1 5 1