Odpowiedzi

2010-01-03T15:22:01+01:00
1litr=1dm ³,,,,,,0,504litra=0,504dm³
1dm³=1000cm³
0,504dm³=0,504×1000=504cm³
840cm³-504cm³=336cm³ zostało puste w naczyniu
336:840=0,4=⁴/₁₀=⅖ część naczynia została pusta, czyli dobra jest odp.c
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:23:01+01:00
840 cm3=0,84 dm3 = 0,84 l

0,84-0,504= 0,336 l

a)3/5
3/5* 0,84= 0,504l

b)0,006
0,006*0,84= 0,00504l

c)2/5
2/5*0,84=0,336l

Odpowiedz c.
2010-01-03T21:02:12+01:00
0,504litra=0,504dm³
0,504dm³=504cm³
840cm³-504cm³=336cm³ zostało puste w naczyniu
336:840=0,4=⅖
odp.c