Odpowiedzi

2010-01-03T15:24:50+01:00
Ale o co dokładnie chodzi? yyyy...
Jak o to co napisze to prosze ;D

KoncenTrat PomidoRkowy dOdaje pomysłÓw do głowy !

Nie wiem czy chodzi o to bo ja zrozumiałam że chodzi o hasło reklamowe ... ?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:27:24+01:00
Przedstawiam jedyny w swoim rodzaju błyszczyk do ust firmy Avon. Idealny blask godny gwiazdy przez 24 godz. Kosmetyk powstał na bazie naturalnej. A wszystko to za jedyne 19.99 zł . Nie przegap !
2 5 2