Odpowiedzi

2010-01-03T15:23:01+01:00
Tysiąca choinek w lesie,
prezentów ile Mikołaj uniesie,
bałwana ze śniegu,
mniej życia w biegu,
oraz tyle miłości
ile karp ma ości.
2010-01-03T15:25:12+01:00
Składam Ci serdeczne życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Życzę Ci spełnienia najskrytszych marzeń, zdrowia, usmiechu, miłości, Bożej opieki. Niech w tym czasie nie zabraknie chwil spędzonych razem z rodziną i przyjaciółmi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:25:22+01:00
Wszystkiego Najlepszego z okazij Świąt Bozego Narodzenia duzo zdrowia,szczęscia,pomyslnosci oraz duzo duzo radosci. Zycze najpiekniejszych Swiąt Bozego Narodzenia i niech spelnią sie wszystkie Twoje marzenia. Zyczy....