Ułóż tekst zaproszenia na chrzciny. Nie zapomnij o następujących treściach.
1 Pan bóg mnie wybrał. Jestem jego umiłowanym dzieckiem.
2. Poprzez chrzest święty zostałem włączona do wspólnoty Kościoła.
3. Od momentu chrztu kroczę ku panu Bogu pomagają mi w tym przykazania i sakramenty święte.
4. Na drodze ku panu Bogu towarzyszą moi bliscy oraz cała wspólnota wierzących.

Proszę o szybką odpowiedz.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:31:33+01:00
"Pan bóg mnie wybrał. Jestem jego umiłowanym dzieckiem."
Serdecznie zapraszam
Babcię Anię i Dziadka Jacka
na uroczystość przyjęcia
Sakramentu Chrztu Świętego,
która odbędzie się
w dniu 15 maja 2010 roku o godzinie 11.00
w kościele św. Tomasza w Komorowie.

Miło mi będzie gościć czcigodnych gości
na przyjęciu z tej okazji, które odbędzie się w naszym
domu przy ulicy Kwiatowej 3 w Komorowie.
Maciuś Kowalski
3 3 3
2010-01-03T17:47:37+01:00
Po przez chrzest święty nasze dziecko zostanie włączone do wspólnoty Kościoła.
Pragniemy zaprosic Was na ta uroczystosc w ktorej na drodze ku panu Bogu towazyszyc beda nasi bliscy oraz cala wspolnota wierzacych.
dnia 20.01.2010r w kosciele parafialnym w Cyluchowie o gody 11.30 pozniej zapraszamz do naszego domu
2 5 2