Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:25:36+01:00
L.poj
Mianownik-choinka noworoczna
Dopełniacz-choinki noworocznej
Celownik-choince noworocznej
Biernik-choinkę noworoczną
Narzędnik-choinką noworoczną
Miejscownik-choince noworocznej
Wołacz-choinka noworoczna

L.mn
Mianownik-choinki noworoczne
Dopełniacz-choinek noworocznych
Celownik-choinkom noworocznym
Biernik-choinki noworoczne
Narzędnik-choinkami noworocznymi
Miejscownik-choinkach noworocznych
Wołacz-choinki noworoczne

POZDRAWIAM :)))
7 3 7
2010-01-03T15:27:36+01:00
l.poj. l.mn.
M.Kto?Co? Choinka noworoczna , choinki noworoczne
D.Kogo?Czego?Choinki noworocznej ,choinek noworocznych
C.Komu?Czemu? Choince noworocznej ,choinkom noworocznym
B.Kogo?Co?Choinka noworoczna ,choinki noworoczne
N.z Kim?zCzym? choinką noworoczną,choinkami noworocznymi
MSC.o kim?o czym? choince noworocznej,choinkach noworocznych
W. o! choinka noworoczna!, choinki noworoczne!
6 3 6
2010-01-03T15:31:12+01:00
/ liczba pojedyncza / liczba mnoga
Mianownik: choinka noworoczna / choinki noworoczne
Dopełniacz: choinki noworocznej / choinek noworocznych
Celownik: choince noworocznej / choinkom noworocznym
Biernik: choinkę noworoczną / choinki noworoczne
Narzędnik: choinką noworoczną / choinkami noworocznymi
Miejscownik: choince noworocznej / choinkach noworocznych
Wołacz: choinko noworoczna! / choinki noworoczne!


Wydaje mi się że to będzie tak.
Pozdro. :)
1 5 1