Odpowiedzi

2010-01-03T15:29:46+01:00
A) energia słoneczna, gdyż nie niszczy środowiska
b) bardzo dużo energii powstaję dzięki wiatrakom, czyli energia wietrzna
c) energia przepływającej wody, ponieważ większą część Ziemi zajmuje woda. Dzięki temu zwiększone są możliwości pozyskania tej energii.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:29:55+01:00
1)wykorzystanie źródła energii przyjaznego dla środowiska.
energia sloneczna, wiatrowa, wodna, geotermalna
2)wielkości produkcji energii.
cieplna, jadrowa
3)ukształtowanie terenu.
wiatrowa, sloneczna

to chyba tyle.
prosze