Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:35:44+01:00
7*2 = 14 <- nogi od dzieci

49*7 = 343*4 = 1372 <- nogi od szczeniąt

7*7 = 49*4 = 196 <- nogi od suczek

14+196+1372 = 1582 <- ilość nóg w wagonie
7x2= nóg dzieci 7x7=49 plecaków 49x7=343 dużych kotów 343x7=2401 małych kotów 2401+343=2744 wszystkich kotów 2744x4=10976 nóg kotów 10976+14=10990      Odp. W pociągu jest 10990 nóg.
ja miałam podobne zadanie, właśnie takie, do jakiego dałam odpowiedź :-(
W Twoim zadaniu będzie tak samo, tylko suczki zamieniono na koty, więc wynik to 10990 nóg. 
2010-01-03T15:36:09+01:00
7 (dzieci) * 2 (ilosc nog) = 14 .
7 (suczek) * 4 (ilosc nog) = 24 .
7 (ilosc suczek) * 7 (ilosc szczeniaczkow) = 49 .
49 (ilosc wszystkich szczeniaczkow) * 4 (ilosc nog) = 169 .

14 + 24 + 49 + 169 = 256 (ilość wszystkich nóg)


PS. zastanawiam się tak naprawdę, bo przecież psy nie mają nóg tylko łapy. :)
no, ale prosze, i milo mi, że mogłam pomóc. :)

2010-01-03T21:38:04+01:00
Nogi dzieci: 7*2=14
nogi suczek: 7*7*4=196
nogi szczeniaków: 7*7*4=196

14+196+196=406
Odp:W wagonie było 406 nóg.