Mam zrobic plakat pt. "Kultura grecka". Czy mam napisać tu co się na nią składało czyli np. rzeźba i wypisać wielkich greckich rzeźbiarzy? Jak się nazywali? Co jeszcze sie składało na kulturę Grecji i jakie postacie były z nią związane? Proszę o szybką odpowieedź.

3

Odpowiedzi

2010-01-03T15:32:51+01:00
Najlepiej to połącz te dwie rzeczy . podziel plakat na dwie połowy. wtedy będzie fajnie:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:34:17+01:00
Rzeźbiarze to : Fidiasz, Polilket
Na kulturę Grecji składała się wiara w liczny panteon bóstw, organizywanie Igrzysk Olimpijskich, wspólny język i obaczyje.
2010-01-03T15:37:09+01:00
Ja napisłabym dużymi literami na górze kartki kultura grecka i zrobiala pare strzałek z rozwinięciem np sławni pisarze malarze rzeźbiarze nastepna to religia, wpływ na dzisiejszy świat, oraz najwieksze osiągnięcia