Odpowiedzi

2010-01-03T15:36:17+01:00
Rz=R1+R2
Rz=20Ω+40Ω=60Ω
I=U/R
I=4,5V/60Ω=0,075A=75mA
1A=1000mA m - mili
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:36:29+01:00
Dane:
R1=20 omów
R2=40 omów
U=4,5V
Rz=R1+R2
R=60 omów
I=U/R
I=4,5/60
I=0,075A
Odp:Ten prąd wyniesie 0,075A.
2010-01-03T15:39:09+01:00
R1 = 20Ω
R2 = 40Ω
R = R₁+R₂
R = 60Ω
U = 4,5 V
J = ?

R=U/J |*J
R*J=U |:R
J=U/R
J=4,5/60
J=0,075 A

Odp.Natęzenie wynosi 0,075 A.

Chyba prawidłowo :)