Odpowiedzi

2010-01-03T15:39:40+01:00
,,Ten obcy "

Jak Zenek Rzucił się na 2 chłopaków aby ratować psa.
2010-01-03T15:43:43+01:00
Spotkanie nad morzem


Zachwyciło mnie w niej jak Elza powiedziała danusi że jes niewidoma . Danusia była u elzy i podarowała jej książke elza nie chciała jej przyjąć i powiedziała jej swoją przygode mam nadzieje że pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T19:07:22+01:00
"O psie, który jeździł koleją"

Lampo bardzo chciał jechać do domu z kierownikiem stacji,
lecz on nie wiedzial ze lampo sam sie dostal do niego pociagiem.
Lampo biegł co sił za pociągiem lecz nie dał rady.
Kierownik już myślal ze go stracil ,ze nie wroci.
Lecz gdy przyjechal na stacje to lampo dizelnie siedzial pod jego gabinetem.

i druga

Lampo był bardzo wspanialym psem.
Gdy zauwazyl ze malo coreczka kierownika byla na torach i miala ulec przejechaniu rzucil sie na pomoc jak wszyscy.
Lecz tylko mu sie udalo.
Konduktor prubowal zatrzymac pociag lecz mu sie nie udalo.
Szybkim ruche lampo popchnal dziewczynke.
Lecz on sam nie przezyl.
W taki sposob sie zakonczyla smutna historia psa lampo.


Nie zrozumiesz tej ksiazki jak jej nie przeczytales ,to trzeba poczuc ;-)