Odpowiedzi

2010-01-03T15:38:05+01:00
Grecy tak dużo uwagi przykładali do sportu, ponieważ dla nich wysportowane ciało to był ideał piękna u mężczyzn.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:39:42+01:00
Grecy wiele uwagi poświęcali sportowi, ponieważ greckim ideałem był piękny, wysportowany człowiek, a sport pomagał im to osiągnąć.

Proszę ;*
2010-01-03T17:49:01+01:00
Ponieważ oni kochali piękno ludzkiego ciała. I od sportu ich ciało się kształtowało. Były to wielkie igrzyska na które przychodziło wiele osób żeby obserwowoać zmagania najlepszych.