Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:43:42+01:00
''Rycerzem będziesz, nie straszne zimne chłody - rozbijesz wszelkie lody ! ''
''Rycerska szkoła jest bardzo wesoła. Będzie z ciebie świetny woj, co rozgromi każdy bój."
"Gdy damę znajdziesz w potrzasku bądź rycerzem pełnego blasku - chwyć za broń i ześlij wroga w zaświatów toń"
"Rycerzem będąc zdobędziesz damę serca, wraz z nią staniesz do ślubnego kobierca"


;)
6 4 6
2010-01-03T15:44:11+01:00
Chcesz rycerzem być na piątkę , ukończ tą szkołę - to strzał w dziesiątkę .
Szlachetny rycerz - to wykształcony rycerz.
Gdy Ci zimno, gdy Ci źle - ukończ skołę rycerską - opłaca się :)
Kształcenie rycerzy to nasz zawód = niej nie podskoczy Ci żaden mamut xD

Jeśli nie o to chodzi, to w wiadomości napisz o co Ci dokładnie chodzi - pomogę ;p
4 5 4
2010-01-03T15:48:41+01:00
Kiedy wałczyć przyjdzie pora, tylko rycerz temu zdoła! - przyjdź do naszej szkoły

Każda dama ci to powie, ze gdy rycerz wykształcony, spieszno mu jest do obrony!

Szkoła uczy, wychowuje i rycerzy do walki szykuje!

Rycerz stary, czy też młody - spieszno mu jest do obrony

Szkoła dla rycerzy bardzo wysoko mierzy!
5 4 5