Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:47:22+01:00
HASŁO : CEZAR

C e s a r s t w o
K o l o s E u m
k r Z y ż a c y
A k w e d u k t
R y d w a n

1.Z łac. IMPERIUM
2.Amfiteatr w Rzymie.
3.Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie - nazwa.
4.Kanał wodociągowy dawniej.
5.pojazd konny, najczęściej dwukołowy zaprzężony w dwa lub cztery konie.

Myślę że pomogłam ;] Jeżeli będziesz miała jakieś pytania pisz ;]
1 1 1
2010-01-03T16:36:26+01:00
Hasło - ataman kozacki , pisarz wojska zaporskiego ;zorganizował największe powstanie kozackie .
1CROMWELL
2JANA OLBRACHTA
3MONA LISA
4SYKSTYńSKIEJ
5GUTENBERG
6LUDWIK XIV
7ATENA
8PONIATOWSKI
9CHICAGO
10KOPIA
11AUSTRIA

1ANGIELSKI Mąż STANU ,WóDZ I PARLAMENTARZYSTA
2ZA PANOWANIA JAKIEGO KRóLA UWAżA SIę POCZąTEK SEJMU WALNEGO
3NAJSłYNNIEJSZE DZIEłO LEONARDA DA VINCI
4W JAKIEJ KAPLICY MICHAł ANIOł ROBIł FRESKI
5WYNALAZCA DRUKU
6 KRóL SłOńCE
7WYSZłA Z GłOWY ZEUSA
8 NAZWISKO OSTATNIEGO KRóLA POLSKI
9GDZIE ZOSTAł ZBUDOWANY PIERWSZY DRAPACZ CHMUR
10 Główna BROń HUSARZA
11JEDEN Z ZABORCóW RZECZPOSPOLITEJ
HASłO -CHMIELNICKI