6.Przez którą z liczb:10,100,1000 należy pomnożyć dzielną i dzielnik w działaniu,aby dzielnik stał się liczbą naturalną,a wynik tego działania nie zmienił się?wybierz za każdym razem najmniejszą taką liczbę.
a)18,87:0,51
b)0,0012:0,008
c)10,5:0,42
d)328:4,1
e)15,81:3,1
f)294:6,125
Jeżeli ktoś chodzi do 6klasy i chcę mi pomóc to ta książka to MATEMATYKA 2001
zad 6 strona 93
WSZYSCY MOGĄ POMÓC DAM NAJ....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:06:26+01:00
A przez 100 1887:51
b przez 1000 1,2:8
c przez 100 1050:42
d przez 10 3280:41
e przez 10 158,1:31
f przez 100 294000:6125


powinno być dobrze
2 5 2
2010-01-03T16:12:08+01:00
1) przez 100 1887:51
2) przez 1000 1,2:8
3) przez 100 1050:42
4) przez 10 3280:41
5) przez 10 158,1:31
6) przez 100 294000:6125

Szczęsliwego. Nowego Roku!:)
2 4 2
2010-01-03T17:22:20+01:00
Rozwiązanie ;]

a) przez 100 1887: 51
b) przez 1000 1,2: 8
c) przez 100 1050: 42
d) przez 10 3280: 41
e) przez 10 158,1: 31
f) przez 100 294000: 6125

pozdrawiam ! ;]
1 3 1