Odpowiedzi

2010-01-03T15:47:16+01:00
Październik jest miesiącem Matki Bożej, a jak wiadomo ulubioną modlitwą Matki Bozej była modllitwa różańcowa, dlatego też październik jest nazywany miesiacem rozancowym i wtedy chodzimy do kościoła na odmawianie rozanca.
Nabożeństwo różańcowe daję nam to co każda inna msza, czujemy sie lepiej duchowo, mamy błogosławienstwo u Mtaki Bożej.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:51:15+01:00
Różaniec to nie jest zwykła modlitwa – to sposób na życie!

Odmawiając różaniec oddajemy wszystkie nasze radości i smutki – całe nasze – życie Maryi. Gdy zwracamy się do Niej z ufnością, możemy być pewni, że Ona wstawia się za nami u Swego Syna – Jezusa.

Różaniec jest zatem modlitwą zawierzenia, która kieruje nas przez Maryję do Jezusa. Odmówienie całej części różańca trwa 25 minut… To jedyne 25 minut z 1440 – które otrzymujemy od Boga każdego dnia!

O mocy różańca można pisać wiele – jednak to każdy osobiście musi się o niej przekonać. Spróbuj może już dziś porozmawiać z Maryją trzymając w ręku różaniec. Ja spróbowałem i wiem, że radości i pokoju, jakie daje mi ta modlitwa, nie da mi żaden człowiek.