Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:48:40+01:00
W moim domu zawsze jest 12 potraw, sianko pod obrusem oraz śpiewanie kolęd. co roku również otrzymujemy prezenty, dorośli jak i starsi. zawsze chodzimy na pasterkę, to jest zwyczaj który w naszej rodzinie trwa od pokoleń.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T15:49:15+01:00
Spotkanie z rodziną,wspólny obiad
2010-01-03T15:52:40+01:00
W moim domu podtrzymuje się tradycję 12 potraw,kładzie się siano pod obrus,wszyscy domownicy otrzymują prezenty,przyjmuje się kolędników.