Uzupełnij:
długość boków prostokąta: 30cm,5dm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowych

1m,7dm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowy

jeden bok-6dm pole w cm kwadratowych = 600cm kwadratowych oblicz drugi bok i pole w dm kwadratowych

jeden bok-=0,5 dm pole w dm kwadratowych 5 dm kwadratowych oblicz pole w cm kwadratowych i drugi bok

dlugość boków:1,5m i 2cm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowych

dlugosc bokow: 0,12 m i 3dm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowych

to jest wszystko prostokąt

zad.2
3,2 ha= ........m kwadratowego
300 a=............ha
20 000m kwadratowego=....ha
600 m kwadratowych=........a
20 ha=...........a
500 a =........m kwadratowego


prosze o rozwiązanie i pisanie numeru zadania. to jest sprawdz czy umiesz str.26 matematyka 6(geometria)

3

Odpowiedzi

2010-01-03T16:51:27+01:00
Uzupełnij:
długość boków prostokąta: 30cm,5dm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowych

5 dm = 50 cm

P = 30 * 50 = 1500 cm2

30 cm = 3 dm

P = 3 * 5 = 15 dm2

1m,7dm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowy

1 m = 100 cm 7 dm = 70 cm

P = 100 * 70 = 700 cm2

1 m = 10 dm

P = 10 * 70 = 700 dm2

musze kończyć , masz tyle .!
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:47:35+01:00
Długość boków prostokąta: 30cm,5dm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowych

w cm kwadratowych 30cm * 50cm = 1500cm kwadratowych
w dm kwadratowych 3 dm * 5 dm = 15 dm kwadratowych

1m,7dm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowy

100cm * 70cm = 7000cm kwadratowych
10dm * 7dm = 70 dm kwadratowych

jeden bok-6dm pole w cm kwadratowych = 600cm kwadratowych oblicz drugi bok i pole w dm kwadratowych

600cm : 60cm = 10cm


jeden bok-=0,5 dm pole w dm kwadratowych 5 dm kwadratowych oblicz pole w cm kwadratowych i drugi bok



0,5 dm * 10 dm = 5dm kwadratowych
pole w cm kwadr. 5dm kwadr.=500cm kwad.


dlugość boków:1,5m i 2cm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowych

pole w cm kwadratowych
150cm * 2cm = 300cm kwadratowych

pole w dm
150cm kwad.= 1.5 dm kwadratowych

dlugosc bokow: 0,12 m i 3dm oblicz pole w cm kwadratowych i pole w dm kwadratowych

pole w cm
12cm * 30 cm =360cm kwadratowych

pole w dm kwadratowych
3 dm * 1.2dm = 3.6 dm kwadratowego


3,2 ha= ..32000......m kwadratowego
300 a=......3......ha
20 000m kwadratowego=.2...ha
600 m kwadratowych=....0,6....a
20 ha=....2000.......a
500 a =..50000......m kwadratowego
22 4 22
2010-01-03T18:50:00+01:00
1.
a)30cm =3dm a 5dm =50cm
pole prostokata .:P=a*b więc:
P=3dm*5dm P=15dm² lub P=30cm*50cm=1500cm²
b)jak wyzej 1m=100cm=10dm
7dm=0,7m=70cm
c)a=6dm=60cm
P=600cm
600cm²=60cm*b/:60cm
10cm

10cm=1dm
60cm=6dm
P=1dm*6dm
P=6dm²

reszta jak wyzej to nie jest trudne trzeba chcieć :)

2.
3,2ha=32000m²
300ar=3ha
20000m²=2ha
6ar
2000ar
50000m²
11 3 11