Odpowiedzi

2010-01-03T16:38:57+01:00
EWANGELIA
MOJŻESZ
MARYJA
ANNA
NEO
JEZUS
EMANUEL
LIŚCIE


1.DUŻA KSIĘGA
2.IMIĘ MĘSKIE Z BIBLI NA M 7 LITER
3.MATKA JEZUSA
4.WIELKA ŁUDŹ
5.SYN BOGA
6.HASŁO KRZYŻÓWKI
7.OKRYWAŁ SIĘ NIMI ADAM

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:44:22+01:00
Ezaw
Maria
Mojżesz
Anna
Natan
RUt
Estera
Lot
JakuB
BÓg
Góra
Znak
ANaniasz
Adam
Mateusza
Izaak

1.Imię pierwszego syna Izaaka.
2.Imię matki Jezusa
3.Imię mężczyzny , który wyprowadził naród Boży z Egiptu.
4.Imię matki Samuela.
5.Imię proroka , który przyszedł do Dawida, kiedy zgrzeszył.
6.Księga moabitki.
7.Królowa Żydówka.
8.Brat Abrahama.
9.Miał 12 synów.
10.Jahwe.
11.Co to była Ararat ?
12.Co ukazało się na niebie jak ludzie wyszli z arki Noego ?
13.Mąż Safiry.
14.Imię pierwszego człowieka na ziemi.
15.Pierwsza ewangelia. Kogo ?
16.Musiał złożyć syna w ofierze .
1 5 1