Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T15:54:23+01:00
Które spośród wojewódzkich miast polski mają najwięcej mieszkańców???
warszawa,kraków

Które obszary naszego kraju są najgeściej zaludnone??????

województwo slaskie,mazowieckie,pomorskie

warszawa,kraków,trójmiasto,zakopanem

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:57:45+01:00
Najbardziej zaludnione województwa: Mazowieckie Śląskie WielkopolskieMałopolskie Dolnośląskie

Katowice Warszawa Wrocław Kraków ...
1 1 1