Pan Nowak twój sąsiad jest od kilku lat bezrobotny. Chciałby znaleś prace ale ma problem z napisaniem życiorysu, pomóż mu je zredagować.
(ma 45 lat)




Proszę się tym kierować:
-data urodzenia i miejsce.
-imiona rodziców zawód rodziców
-informacje o rodzenstwie
-przebieg nauki( rok rozpoczęcia i ukończenia w szkole podstawowej, szkole średniej i studiów, kierunek studiów)
-przebieg pracy zawodowej
-przebieg służby wojskowej
- informacje o stanie rodziny
- informacje o pełnionych funkcjach zawodowych, wyróznienia w pracy i odznaczenia




wybieram najlepsza odpowiedz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:24:59+01:00
(prawa strona)
Warszawa 3.01.2010

(lewa strona)
Adam Nowak
00-903 Warszawa
ul. Ogrodowa 10/2
tel. (14) 611 32 455


ŻYCIORYS(na środku, podkreślone lub pogrubione)

Urodziłem się 14. maja 1965 r. w Warszawie. Jestem wdowcem po żonie Julii. Mój ojciec jest prawnikiem, a matka kucharką. Nie posiadam rodzeństwa.

Od 1972 uczęszczałem do Szkoły Podstawowej nr 26 w Warszawie.
Szkołę ukończyłem w 1981 r. z dobrymi ocenami na świadectwie.

Przez 3 lata uczęszczałem do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Warszawie.
Liceum ukończyłem pozytywnie i zdałem maturę.

Służbę wojskową odbyłem.

Nie poszedłem na studia, ponieważ znalazłem dobrą i korzystną pracę "z przyszłością".
Przez kolejne 24 lat pracowałem jako listonosz w Poczcie Polskiej (Warszawa).
Zostałem zwolniony z pracy, gdyż nie mogłem dalej pracować na tego typu stanowisku.

Obecnie jestem bezrobotny, dodatkowo mam zrobione kursy obsługi elektronicznej poczty, a także znam 3 obce języki (język angielski, język niemiecki, język włoski).
Moim największym sukcesem zawodowym jest zajęcie I miejsca w konkursie "Listonosz XXI wieku" (2005r.)

Interesuję się sztuką i fotografią.




Adam Nowak
___________________________________________________________
mam nadzieję, że pomogłem.
chyba, że chodziło Ci o napisanie CV.?
2010-01-03T16:25:02+01:00
Curriculum Vitae
Imię i nazwisko: Jan Janowicki
Data i miejsce urodzenia: 12.12.1965r. ; Warszawa
Rodzeństwo: Brat Marian ur.11.09.1962r.
Stan Cywilny: Kawaler

Wykształcenie
1969-1977 Szkoła podstawowa nr 200 w Warszawie
1977-1981 X Liceum Ogólnokształcące w Warszawie
1981-1986 Politechnika Warszawska wydział Mechaniki

Języki obce
Język angielski poziom zaawansowany
Język rosyjski poziom podstawowy

Zainteresowania
Sport, lotnictwo, muzyka

Stosunek do służby wojskowej: uregulowany

Przebieg pracy zawodowej
1987-2006 Instytut Mechaniki w Warszawie

Wyróżnienia
1999- "Najlepszy pracownik 1999 roku"
2001- Najlepszy projekt szybowca - Konkurs magazynu "Wysokie loty"