Odpowiedzi

2010-01-03T16:08:47+01:00
KOchany Lucku!

W pierwszych słowach mego listu chciałabym cie bardzo serdecznie pozdrowić.
Jak wiesz 15 stycznia w naszej szkole zostanie zorganizowana aukcja charytatywna.Wiem,że masz bardzo dużo klamotów w garażu więc proszę Cię abyś wziął ze sobą parę rzeczy i przyszedł .wszystko rozpoczyna sie o godz.16:00 na sali gimnastycznej.Serdecznie zapraszam

Kasia
1 5 1
2010-01-03T16:10:27+01:00
chelm,03.01.10r
drogi pawle!
na poczatku chcialbym cie serdecznie pozdrowic.co u cb slychac? czemu do mnie nie piszesz?? mam do ciebie prosbe,chcialbym abys wziął ze mna udzial w akcji charytatywnej "wielka orkiestra sw pomocy" w tym roku pieniadze sa zbierane dla dzieci z chorobami onkoligicznymi,pomaganie innym daje duza satysfakcje,naprawde,pomysl nad tym i daj mi znac. do zobaczenia,pozdrawiwm cie serdecznie. paaaaa
twoje imie i nazwisko
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:10:44+01:00
Kraków 3,12,10r
Drogi Marku!
Piszę do ciebie z prośbą o udział w akcji charytatywnej. Mam nadzieje, że się nie myliłam co do Ciebie i naprawdę masz dobre serce.
Nie wiem czy wiesz, ale w tym tygodniu w naszym miasteczku odbywa się zbiórka darów różnej postaci, które będą przekazane na dzieci z chorobami onkologicznymi. Wszyscy chcą pomóc cierpiącym, a szczególnie tym najmłodszym, co mają przed sobą tyle życia.
Jeśli zechcesz wspomóż ,ofiary są zbierany przy ośrodku miasta do dnia 11,01,10r. Mogą to być zarówno pieniądze jak i rzeczy, które przydadzą się do licytacji.
Mam nadzieję, że pomożesz i z góry dziękuje w imieniu swoim i organizatorów akcji,a w szczególności w imieniuchorych dzieci. Pozdrawiam:
Mejdi

:))
3 5 3