Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:15:53+01:00
1.
11,25
126
23,6
54,6
163,2
2.
4,05
7,44
75,4
6,35
68,25
2010-01-03T16:16:39+01:00
15% liczby 75 = 11,25
28% liczby 450 = 126
36% liczby 60 = 21,6
52% liczby 105 = 54,6
68% liczby 240 = 163,2

27% liczby 45 = 12,15
88% liczby 88 = 77,44
116% liczby 65 = 75,4
25,4% liczby 25 = 6,35
45,5% liczby 150 = 68,25

2010-01-03T16:21:41+01:00
15% liczby 75-10,5
28% liczby 450-126
36% liczby 60-21,6
52% liczby 105-54,6
68% liczby 240-163,2

27% liczby 45-12,15
88%liczby 88-77,44
116% liczby 65-75,4
25,4% liczby 25-412,75
45,5% liczby 150-68,25