1. Kupiono 4 metry tkanimy po30zl za 1m. i 6 metrow ttkaniny po 25zl za 1m. Ile srednio zlotych kosztowal 1m kupionych tkanin?
2. Iloczyn 34* 10(do -6) apiz noacj wyklanicej
3.znajdz argument ktoremu funkcja okreslona wzorem y=2x-4 przyporzadkowuje wartosc 0
4.Oblicz pole powierzchni bocznej stozka o promieniu podstawy 4cm i tworzacej 10cm
prosze o pomoc :) daje najlepsza

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:08:51+01:00
Zad.1.
4*30 = 120 zł
6*25 = 150 zł
120 zł + 150 zł = 270 zł
270 / 10=27 zł
Odp : 1 m tkanin kosztował średnio 27 zł.

Zad.2.
0,000 034

Zad.3.
y=0
2x-4=0
2x=4|:2
x=2
Odp : y=0 dla x=2

Zad.4.
Pp=πr²
Pp=16π
Aby obliczyć pole powierzchni bocznej obliczmy najpierw kąt rozwarcia α
a=360*4/10
a=144
Pw=π*r*l
Pw=40π
Pc=56π
1 5 1
2010-01-03T18:51:26+01:00
1.
4*30 = 120
6*25 = 150
120 + 150 = 270 zł/10=27
2.
0,000 034
3.
y=0
2x-4=0
2x=4|:2
x=2
Odp : y=0 dla x=2
4.
Pp=πr²
Pp=16π
kąt rozwarcia α :
a=360*4/10
a=144
Pw=π*r*l
Pw=40π
Pc=56π