Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:05:21+01:00
Ponieważ w procesie fotosyntezy roślin wytwarzają sobie pokarm a z ograniczonym dostępem światła fotosynteza zachodzi wolniej, więc jest wytwarzanych substancji odżywczej mniej
2010-01-03T16:05:41+01:00
Rośliny wolno rosną, gdy mają za mało światła, bo światło ejst niezbędne do procesu fotosyntezy a ta z kolei do wzrostu i rozwoju rośliny.
2010-01-03T16:05:48+01:00
Ponieważ światło jest podstawowym składnikiem fotosyntezy czyli pokarmu