Ułóż tekst zaproszenia na chrzciny. Nie zapomnij o następujących treściach.
1. Pan Bóg mnie wybrał. Jestem jego umiłowanym dzieckiem.
2. Poprzez chrzest święty zostałam włączona do wspólnoty Kościoła.
3. Od momentu chrztu kroczę ku panu Bogu. Pomagają mi w tym przykazania i sakramenty święte.
4. Na drodze ku panu Bogu towarzysza mi moi bliscy oraz cała wspólnota wierzących.

2

Odpowiedzi

2010-01-03T16:50:19+01:00
Serdecznie zapraszam na chrzciny tego i tego .. w koście tymi i tym o godzinie tej i tej rozpocznie się uroczystość wprowadzenia do parafi młodego poczęcia który wybrał pan Bóg . Po przez chrzest święty zostaanie włączyczony - oona do wspólnoty kościoła
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:15:13+01:00
1. Pan Bóg mnie wybrał. Jestem jego umiłowanym dzieckiem.
2. Poprzez chrzest święty zostałam włączona do wspólnoty Kościoła. Dlatego, Ja N ..... ( to imię) osoby chrzczonej) zappraszam, na uroczystość włączenia mnie do grona dzieci bożych.
3. Od momentu chrztu kroczę ku panu Bogu. Pomagają mi w tym przykazania i sakramenty święte.
4. Na drodze ku panu Bogu towarzysza mi moi bliscy oraz cała wspólnota wierzących
2 1 2