Odpowiedzi

2010-01-03T16:34:20+01:00
Ad,d
d=k/k-1 /*k-1
d*k-1=k
d*k=k+1 /:d
k=k+1/d
ad.e
e=k-1/k+1 / *k+1
e*k+1=k-1
e*k=k /:e
k=k/e

ad.h
h = ka² + k
h-k=ka² /:k
-k=ka² /k (-1)
k=-ka²










ad.g
g = 2 - 1 / k /*k
g*k=2-1 /:g
k=2-1/g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:14:09+01:00
D
d=k/k-1 /*k-1
d*k-1=k
d*k=k+1 /:d
k=k+1/d
e
e=k-1/k+1 / *k+1
e*k+1=k-1
e*k=k /:e
k=k/e
g
g = 2 - 1 / k /*k
g*k=2-1 /:g
k=2-1/g
h
h = ka² + k
h-k=ka² /:k
-k=ka² /k (-1)
k=-ka²