Odpowiedzi

2010-01-03T16:14:40+01:00
100%-x
95%-38zł

100*38
x=________
95
x=40zł


45*40=1800zł
45*38=1710zł
odp zaoszczedził 90zł
2010-01-03T16:15:46+01:00
45m*38zł=1710zł
100%-38zł
105%-x
x=38*105/100=39.9zł
45m*39,9zł=1795,5zł
1795,5zł - 1710zł = 85zł 50gr.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:19:16+01:00
Przed obnizka:
1m kw. - 38 zl
Po obnizce:
1m kw. - 95% x 38 zl = 36.10 zl


38 zl - 36.10 zl = 1.90 zl - tyle zaoszczedzi na 1 m kw.
45 x 1.90 zl = 85.5 zl - tyle zaoszczedzi na 45 m kw.

Odp. Pan Jan zaoszczedzil 85.5 zl.


( kw - kwadratowy)

To zadanie mozna rozwiazywac na kilka sposobow;P
2 5 2