Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T16:33:29+02:00
50000+50000*5+50000*5*2=50000+250000+500000=800000=tyle mieszkańców mieszka w trójmieście
7 4 7
2009-09-17T16:34:52+02:00
50.000 + (50.000×5)=50.000+250.000=300.000
250.000 ×2=500.000
500.000+300.000= 800.000
6 2 6
2009-09-17T16:38:23+02:00
S - l.mieszkańców Sopotu
G - l. mieszkańców Gdyni => 5s => 5*50000=250000
D - l.mieszkańćów Gdańska => 2G=> 2*5S= 10S => 10*50000=5000000

50000+250000+500000= 800 000 mieszkańcow w Trójmieście
6 4 6