Odpowiedzi

2009-09-17T16:42:32+02:00
P=3427,1 ≈3427,1≈3427≈3430≈3400
r=8250,17 ≈8250,2≈8250≈8250≈8300
s=48972,7 ≈48972,7≈48973≈48970≈49000
t=74,012 ≈74≈74≈70≈100
u=100,73 ≈100,7≈101≈100≈100
w=239,56≈239,6≈240≈240≈200
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T16:44:03+02:00
A) p=3400
r= 8300
s=49000
t=100
u=100
w=200

b)p=3427
r=8250
s=48973
t=74
u=101
w=240

c) p=3430
r=8250
s=48970
t=74
u=100
w=240

d)p=3427,1
r=8250,2
s=48972,7
t=74,0
u=100,7
w=239,6
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-09-17T16:48:31+02:00
P=3427,1 ≈3427,1≈3427≈3430≈3400
r=8250,17 ≈8250,2≈8250≈8250≈8300
s=48972,7 ≈48972,7≈48973≈48970≈49000
t=74,012 ≈74≈74≈70≈100
u=100,73 ≈100,7≈101≈100≈100
w=239,56≈239,6≈240≈240≈200
1 5 1