Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:35:14+01:00
Kozaki kosztowały 140 zł,staniały najpierw o 15% a potem jeszcze o 10% ile te buty kosztują obecnie?
15%*140zł=21zł
140zł-21zł=119zł
10%*119zł=11,9zł
119zł-11,9zł=107,1zł
2010-01-03T16:35:53+01:00
140zł-100%
x zł- 15%

x=140*15/100
x = 21

140-21=119


119zł-100%
X zł - 10%

X=119*10/100
X=11,9

119-11.9=107,10zł.

Kozaki kosztują 107,10zł






2010-01-03T16:39:07+01:00
140 x 15=2100
2100 : 100=21
140-21=119 cena obniżona o 15%

119 x 10=1190
1190:100=11,9
119-11,9=107,1zł cena obecna