Odpowiedzi

2010-01-03T16:37:54+01:00
Z całą rodzinę poprzez miłe życzenia, oraz szczery uśmiech.
2010-01-03T16:38:41+01:00
Na pewno z rodziną czyli np wujek ciotka dziadek babcia brat siostra mama tata.... ale też z kolegami i kolegami z klasy. z nauczycielami w szkole.
W sposób taki że będę mówił im coś miłego czy składał życzenia.

Mam nadzieje że dobrze....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:39:54+01:00
Napisz, z kim i w jaki sposób podzielisz się radością Bożego Narodzenia.Może to być, życzenia, miłe słowo, uśmiech, dobry uczynek.


Radością z Bożego Narodzenia podzielę się z osobami bliskimi mojemu sercu.Będzie to moja rodzina,przyjaciele i znajomi.Jest to radosny okres świąt,złożę moim najbliższym życzenia,połamiemy się opłatkiem.Dla każdego z nim będę miała jakieś miłe słowo i ciepły uśmiech.