W nawiasach ( ) ma byc liczba ujemna a w nawiasach [ ] liczba dodatnia tak aby zachodziła równośc. Napisz przy którym przykładzie jest to niemożliwe. np ,: (-4) - 2 ma wyjśc wynik ujemny tak jak w pierwszym przykładzie. to co podałam w np nie wiem czy jest dobrze!

( ) - [ ] = ( )
( ) - [ ] = [ ]
( ) - ( ) = ( )
( ) - ( ) = [ ]
[ ] - ( ) = [ ]
[ ] - ( ) = ( )
[ ] - [ ] = ( )
[ ] - [ ] = [ ]

Mam nadzieje ze wszystko jasne jak nie to nie robic bo zgłaszam błędną odpowiedz lub pisac na priv!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:53:14+01:00
(-1)-[2]=(-3)
(-10)-(-7)=(-3)
(-1)-(-3)=[2]
[5]-(-3)=[8]
[2]-[3]=(-1)
[4]-[2]=[2]
2010-01-03T17:10:02+01:00
(-4) + 2=-6 -pierwszy jest to możliwe
drugi niemozliwe
(-5) - (-3)= -2- trzeci jest mozliwe
(-2)- (-6)=4 -czwarty jest możliwe
5- (-2)=7- piąty jest mozliwe
szósty niemożliwe
4-5= -1- siódmy jest mozliwe
5-2=3- ósmy jest możliwy

2010-01-03T19:04:30+01:00
-2--2=-4 ,-4-8=4,-4--4=-8 ,-9-1=8, -4-9=5,-1-1=-2,-2-3=-5 -5--3=-8,-9-0=9