A) dokonaj podziału władzy według Monteskiusza.
b) opisz powstanie kościuszkowskie.
c) opisz jak doszło do niepodległości Stanów Zjednoczonych.
d) opisz rewolucję francuską.
e) dlaczego doszło do upadku państwa polskiego.
f) opisz wojny z Rosją, Szwecją i Turją.

NAPISZCIE CHOCIAZ KTÓREŚ Z TYCH PUTKTÓW POROSZE BO MAM TO NA WTOREK.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:40:42+01:00
A) Trójpodział władzy według Monteskiusza: władza ustawodawcza, władza wykonawcza, władza sądownicza.

Dalej nie wiem...

;)))
2010-01-03T16:45:14+01:00
A) Władza ustawodawcza, wykonawcza, sądownicza