Odpowiedzi

2010-01-03T16:43:36+01:00
1.Przedstawienie postaci ( ma na imię, ma tyle lat,mieszka tu...)
2.Wygląd zewnętrzny (jak wygląda?)
3.zainteresowania
4.cechy charakteru
5.subiektywna opinia (co sądzisz o tej postaci)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:43:54+01:00
1. Przedstawienie postaci.
2. Wygląd zewnętrzny.
3. Umiejętności i zainteresowania.
4. Cechy charakteru.
5. Inni o bohaterze.
6. Własna opinia.

Łatwo jest napisać charakterystykę na pewno Ci się uda !!!