Odpowiedzi

2010-01-03T16:44:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:48:00+01:00
Immunitet przysługuje posłom i senatorom(parlamentowi), rządowi, prezydentu. Przywilej ten pozwala ,że nie mogą oni byc w tym czasie sądzeni lub aresztowani , jeśli nie pozwoli na to izba do której należą. Jest on ochroną przedstawicieli władzy ustawodawczej przez wywieraniem na nich nacisków lub próbamu zastraszania .

Myślę ,że pomogłam
6 3 6
2010-01-03T16:53:24+01:00
Posłom, prezydentowi. Ogólnie ludziom z rządu. :)

Pozdrawiam :]
6 3 6