Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:43:44+01:00
Jowisz-Bóg piorunów, król bogów i świata, grecki odpowiednik to Zeus
Mars- Bóg wojny, grecki odpowiednik to Ares
Westa- Bogini ogniska domowego, grecka odpowiedniczka to Hestia
Neptun- Bóg mórz, wód, i oceanów, grecki odpowiednik to Posejdon
Wenus- Bogini miłości i piękna, grecka odpowiedniczka to Afrodyta
12 4 12
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T16:46:05+01:00
A . Jowisz - władca bogów i najwyższy bóg w panteonie, pan Niebios i Ziemi
b . Mars - bóg wojny
c . Westa - bóg wojny
d . Neptun - bóg wód, chmur i deszczu
e . Wenus - bogini miłości




16 3 16
2010-01-03T16:47:02+01:00
Jowisz-władca nieba i ziemi,najwyższy z z bogów
Mars-bóg wojny
Westa-bogini ogniska domowego
Neptun-Bóg wód chmur i deszczu
Wenus-bogini roślinności i ogrodów
48 1 48