Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:44:37+01:00
X-ilosc pilek siatkowych
y - ilosc pilek do kosza


Ukladamy uklad rownan

x+y=20
30x+44y=768

x=20-y
30(20-y)+44y=768

600-30y+44y=768

14y=168
y=12

x=20-y=8


Odp. Zakupiono 8 pilek do siatki i 12 do kosza
1 5 1
2010-01-03T16:46:44+01:00
X - ilość piłek do siatkówki
y - ilość piłek do koszykówki


x+y = 20
30x + 44y = 768

-30x - 30y = -600
30x + 44y = 768
______________
14y = 168 / 14
y = 12
x = 20-12 = 8 :):):)
1 5 1