Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:45:44+01:00
Celem poznania Krakowa jest zwiedzanie zabytków, poznawanie legend, baśni lub bajek związanych z miastem oraz zainteresowania się sławnymi uczonymi, naukowcami, a tagże ludzi show-biznesu. ;)
4 3 4
2010-01-03T17:36:36+01:00
TURYSTYCZNE: Wawel,Stare miasto,
KRAJOZNAWCZE:Ojcowski Park Narodowy, Bielańsko- Tyniecki Park Krajobrazowy,
NAUKOWE: Wieliczka(kopalnia soli z XIII w), Jskinia Łokietka w Ojcowie
3 3 3