Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T16:49:38+01:00
Różne modlitwy do Matki Bożej

Litania loretańska do Matki Bożej
Litania do Niepokalanego Serca Maryi
Litania do N.M.P. z Lourdes
Modlitwa Św. Bernarda do Matki Bożej
Modlitwa Św. Alfonsa Liguorego do Matki Bożej
Akt osobistego poświęcenia się Niep. Sercu Maryi
Akt oddania się Matce Bożej
Ofiarowanie się Najśw. Maryi Pannie
Oddanie się Bogurodzicy za Ojca św. i Kościół św.
Modlitwa o odnowę moralną narodu
Akt zawierzenia Matce Bożej
Wynagrodzenie Niepokalanemu Sercu Maryi
O doskonałe nabożeństwo do Matki Bożej
Modlitwa do Matki Bożej o wytrwanie w dobrym
Modlitwa do Matki Bożej Różańcowej
Modlitwa w intencji Papieża
Modlitwa matki oczekującej potomstwa
Witaj Królowo
Modlitwa do Matki Bożej za dom rodzinny
Modlitwa do Matki Bożej o pomoc w sprawach materialnych



proszzz ;)
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T16:50:02+01:00


*
Matko Boga i ludzi
*
Spójrz na nas przychylnie
*
Matko pięknej miłości!
*
Zobacz, jak wielkie jest żniwo!
*
O odnowę moralną narodu
*
Za dom rodzinny
*
Ave Maria
*
Modlitwa do Matki Bożej o wytrwanie w dobrym
*
Akt oddania się Niepokalanemu Poczęciu
*
Wynagrodzenie Niepokalanemu Sercu Maryi
*
Pod Twoją obronę
*
Modlitwa do Matki Boskiej Częstochowskiej
*
Podziękowanie Maryi
*
Modlitwa do Matki Bożej o szczęśliwą śmierć
*
Modlitwa do Matki Bożej Łaskawej
*
Ślubowanie Jasnogórskie
*
Witaj Królowo
*
Ty jesteś naszą Pośredniczką
*
Modlitwa maryjna odmawiana przez św. O. Rafała Kalinowskiego
*
Proszę Cię, Święta Dziewico Maryjo
*
Wołanie do Matki Bożej
*
Akt oddania się Matce Bożej Szkaplerznej
*
Modlitwa do Niepokalanej o życie w świętości
*
Przynieś każdemu to, czego mu potrzeba
*
Akt Osobistego Oddania się Matce Bożej
*
Modlitwa św. Bernarda
*
Modlitwa św. Ildefonsa z Toledo do Matki Boskiej
*
Modlitwa dziękczynna Akatystu ku czci Bogurodzicy
*
Wstawiaj się za mną
*
Modlitwa do Matki Bożej różańcowej
*
Modlitwa do Matko Bożej o wytrwanie w dobru
*
Zdrowaś Maryja
*
O Maryjo z nami bądź
*
Matko życia, Maryjo.
*
Kołysanka Maryi
*
Fatimska Pani
*
Pozdrowienie cnót
*
Pozdrowienie Błogosławionej Maryi Dziewicy
*
Niech Twoje Tak
*
O Maryjo!

14 4 14
2010-01-03T16:50:43+01:00
Zdrowaś Mario
Pod Twoją obronę
Anioł Pański
12 3 12