Odpowiedzi

2010-01-03T16:59:07+01:00
Składa się ona z kolby, służącej jako uchwyt oraz grota, czyli części mającej bezpośredni styk ze spoiwem – lutem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:03:48+01:00
  • 1894
  • Początkujący
2010-01-03T17:04:25+01:00
Lutownica oporowa zbudowana jest z :
ma uchwyt , przez uchwyt wchodzi kabel który doprowadza prąd elektryczny do spirali która się nagrzewa,spirala dotyka grotu ktury się nagrzewa ( grot to ten czubek na końcu).