Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:14:08+01:00
Pierwszy rysunek stułbia w postaci dorosłej
Drugi rysunek stułbia, która pączkuje z dorosłej stułbi
Trzeci rysunek dwie stułbie jedna młoda druga dorosła
14 2 14
2010-01-03T17:17:20+01:00
1. trzeba narysować takie jakby drzewko i na pniu narysować taką małą kuleczkę (taki pączek)
2. potem na drugim rysunku narysować to samo tylko że ta kuleczka ma być jak to pomniejszone drzewko (przyczepione oczywiscie do pnia)
3. narysować znowu to takie niby drzewko i obok tego oddzielnie małe drzewko (tylko bez lisci na gałęziach)
15 4 15