Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T17:10:07+01:00
* cała nuta
* półnuta
* ćwierćnuta
* ósemka
* szesnastka
* trzydziestodwójka
* sześćdziesięcioczwórka
* stodwudziestoósemka


źródło : http://pl.wikipedia.org/wiki/Nuta
5 2 5
2010-01-03T17:13:10+01:00
Cała nuta -liczy się na 4
półnuta - liczy się na 2
ćwierćnuta - liczy sie na 1
ósemka - liczy się na 0.5 (dwie ósemki, to świerćnuta)
szesnastka - liczy się na 0.25 (4 szesnastki to ćwierćnuta, a dwie, to ósemka)
itd.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:13:45+01:00
* cała nuta 4
* półnuta 2
* ćwierćnuta 1
* ósemka 1/2
* szesnastka 1/4
* trzydziestodwójka 1/8
* sześćdziesięcioczwórka 1/16
* stodwudziestoósemka 1/32
6 4 6