Odpowiedzi

2010-01-03T17:13:15+01:00
3 sekundy- 45m
1 sekunda- 15m

Więc po 4 sekundach przebędzie 60 m, a w 4 sekundzie 15m, ponieważ porusza się w ruchu jednostajnie przyspieszonym.
Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:21:53+01:00
Zadanie

a wiec wzor na droge w ruchuj jednostajnie przyspoieszonym jest nastepujacy :
s=v₀t+(at²)/2

tu w sumie mozna zalozyc ze V₀=0
wiec wzor to tylko s=(at²)/2

policze najpierw przyspieszenie czy;li podstaiwe 45=(a*3²)/2
9a=90
a=10 (m/s²)

a) po 4 sekundach to podstawimy tylko do wzoru

s=(10*4²)/2
s=80m


b) a w 4 sekundzie to policzymy drpga po 4 sekundach odjac po 3 sekundach

droga po trzech to s=45

s1-s2=80-45=35m

1 5 1
2010-01-03T18:00:13+01:00
S=v₀t+(at²)/2
V₀=0
s=(at²)/2

45=(a*3²)/2
9a=90
a=10 (m/s²)


s=(10*4²)/2
s=80m

po trzech - s=45

s1-s2=80-45=35m