Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T17:20:56+01:00
1.Polski astronauta z ułożenia gwaizd przepowiada co będzie 2 2010 r. (to było na Onet 2 dni temu)
2.Byk zmasakrował człowieka,w Kolumbi
3.W Widziano Ufo w 2006r W chinach na polu farmera.. i go porwano ufo zostawiło ślady.
Ps.nie spamuj :) mam nadzieje ze pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:23:36+01:00
Dzisiaj w nocy (3.01.2010r.) doszło do wybuchu gazu w jednym z mieszkań na Krakowskim osiedlu Azory. W pożarze zginęło 17 osób z 8mieszkań kamienicy. 7osób zostało poparzonych i przewiezionych do Krakowskiego szpitala.

Od wczoraj (2.01.2010r) na ulicy Anfield Road w Angli ludzie strajkują ponieważ ma być przebudowa stadionu słynnego klubu Liverpool i wszystkie mieszkania na tej ulicy będą nie czynne a część z nich będzie rozbudowana(zburzona).

Wczoraj Krakowska Wisła Kraków pogrążyła Włoską AC Fiorentinę aż 7:0. To najwyższa wygrana Wisły Kraków z Włoskim klubem w całej historii klubu.
Najpierw do bramki Fiorentiny trafił dwukrotnie Paweł Brożek później bramkarz Wisły Kraków ośmieszył bramkarza strzałem z rzutu karnego.
Do przerwy Wiślacy wygrywali już 3 do 0
W drugiej połowie najpierw trafił Radosław Sobolewski a później dwie bramki Patryka Małeckiego i jedna znów Pawła Brożka.
WISŁA KRAKÓW .vs. AC FIORENTINA 7:0