Odpowiedzi

  • adrk
  • Początkujący
2010-01-03T17:19:05+01:00
Moje piętnaście złotych.
Oto trochę monet.
mas tu parę skarpetek.
pożyczę kilkaset złotych.
Mam wiele kaset.
Mam mało kaset.
Posiadam wiele inwestycji.
Setki miliardów złoty.
Oto siedem krasnali.
kilkanaście złotych.
Nie jestem pewien czy oto chodziło!!!!!!!!!!!!!!!
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:19:28+01:00
1). Kilkanaście kilogramów jabłek przywieziono do sklepu.
2). Olga ma piętnaście lat.
3). Na drzewie jest mało śliwek.
4). Do ciasta trzeba dodać trochę cukru waniliowego.
5). Na telefonie komórkowym znajduje się siedem klawiszów.

;)))
8 4 8