Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T17:15:38+01:00
Http://www.jame-world.com/pl/articles-57002-japosskie-reggae.html





proszz ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T17:20:11+01:00
Lovers Rock
Rap (ma czasami elementy reegae) np . Onar-Niezwykły Sen
punky reggae
rockers reggae
Ragga
2010-01-03T18:33:53+01:00
Po pierwsze nie pisze się 'reegae' tylko 'reggae'
podgatunki to:
- dub
– dancehall
– dub poetry
- kumina
– niyabinghi
- mento
– ska
– rocksteady
– reggae
– lovers rock
– ragga
– roots reggae
– punky reggae
– rockers reggae
3 5 3