Odpowiedzi

2009-09-17T17:08:50+02:00
A=5,45 ≈ 5,450 ≈5,5 ≈6
b=5,46 ≈5,460 ≈5,5≈6
c=5,48 ≈4,480 ≈4,5≈5
d=5,5 ≈5,50 ≈ 5,5≈6
e=5,51 ≈5,510≈5,5≈6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T17:10:58+02:00
A) a=5,45
b=5,46
c=5,48
d=5,50
e=5,51

b) a=5,5
b=5,5
c=5,5
d=5,5
e=5,5

c) a=5
b=5
c=5
d=6
e=6
2009-09-17T17:12:30+02:00
Podaj zaokrąglenia licz :
a)do części setnych b)do części dziesiątych c)do jedności
a=5,45≈5,45 ≈5,5 ≈5
b=5,46≈5,46 ≈5,5 ≈5
c=5,48≈5,48 ≈5,5 ≈5
d=5,5 ≈5,5 ≈5,5 ≈6
e=5,51 ≈5,51 ≈5,5 ≈6



___________________________________________________________________Pamiętaj wybrać najlepszą odpowiedź, jest to korzyść dla Ciebie, osoby odpowiadającej i innych korzystających z tego zadania:)
___________________________________________________________________